Tisztelt Ügyfeleink!

Tekintettel a Magyarország egész területén 2020.11.04-i nappal  kihirdetett veszélyhelyzetre, valamint a koronavírus terjedésének megakadályozására és a dolgozók egészségnek megóvása érdekében határozatlan időre módosítjuk a személyes ügyintézést biztosító Ügyfélszolgálataink működési rendjét az alábbiak szerint:

Az egri ügyfélszolgálatunkon 2020.11.09-től, a pétervásári ügyfélszolgálatunkon 2020.11.11-től, a gyöngyösi ügyfélszolgálatunkon 2020.11.16-tól  a személyes ügyfélfogadást határozatlan időre felfüggesztjük!

 

Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik, a leveleket, megkereséseket postai úton továbbra is fogadjuk.A Társaságunk felé érkező megkeresésekre, a törvényi előírásoknak megfelelően, 15 napon belül válaszolnak kollégáink. A megnövekedett megkeresések miatt, kérjük ügyfeleink türelmét az ügyintézés idejére.

 

Kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálattal kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken lépjenek velünk kapcsolatba:

Eger
Telefon: 36/ 513-200;  Fax szám: 36/ 513-211; E-mail : ugyfelszolgalat.eger@nhsz.hu

Gyöngyös

Telefon: 37/311-894; Fax szám: 37/500-281; E-mail : info.matra@nhsz.hu

Pétervására

Telefon: 36/368-445; Fax szám: 36/368-634; E-mail : ugyfelszolgalat.petervasara@nhsz.hu

 

Az NHSZ Mátra Hulladékkezelő Nonprofit Kft. gyűjtési terültén 2020. november 10-től új házhoz menő lomtalanítási igényt határozatlan ideig nem veszünk fel. A hulladékudvarok használatáról, valamint a megváltozott átvételi feltételekről szóló tájékoztatóinkat az alábbi linkeken tudják letölteni:

Tájékoztató – Eger

Tájékoztató – Gyöngyös

 

A felsorolt változások mellett a szolgáltatás ellátása továbbra is zavartalanul működik.

Megértésüket előre is köszönjük!

Vigyázzunk Egymásra!

 

NHSZ Észak-KOM Nonprofit Kft.