A koronavírus terjedésének megakadályozására és a dolgozók egészségnek megóvása érdekében 2021. december 01-től határozatlan ideig módosítjuk a személyes ügyintézést biztosító Ügyfélszolgálataink működési rendjét az alábbiak szerint:
Az ügyintézés menete telefonon és e-mailben továbbra is zavartalanul működik, a leveleket, megkereséseket postai úton továbbra is fogadjuk. A Társaságunk felé érkező megkeresésekre, a törvényi előírásoknak megfelelően, 15 napon belül válaszolnak kollégáink. A megnövekedett megkeresések miatt, kérjük ügyfeleink türelmét az ügyintézés idejére.
Kérjük Önöket, hogy az Ügyfélszolgálattal kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken lépjenek velünk kapcsolatba:
Eger
Telefon: 36/ 513-200; Fax szám: 36/ 513-211; E-mail : ugyfelszolgalat.eger@nhsz.hu
Gyöngyös
Telefon: 37/311-894; Fax szám: 37/500-281; E-mail : info.matra@nhsz.hu
Pétervására
Telefon: 36/368-445; Fax szám: 36/368-634; E-mail : ugyfelszolgalat.petervasara@nhsz.hu
A felsorolt változások mellett a szolgáltatás ellátása továbbra is zavartalanul működik.
Megértésüket előre is köszönjük!
Vigyázzunk Egymásra!
NHSZ Észak-KOM Nonprofit Kft.